Beste Waerschutbezoekers,
Helaas zien we ons genoodzaakt de nieuwjaarsreceptie van vrijdag 9 jan. te verplaatsen naar zondag de 11e. De weersomstandigheden zijn momenteel zodanig dat het ons beter leek de receptie te verplaatsen naar overdag nl. de middag.
U bent welkom om 14.00 uur. Na het concert van 15.00 uur tot ongeveer 16.30 uur wordt er eind van de middag
soep met een broodje geserveerd.
Vriendelijk Groet
De Waerschut & B.V.P.
